tirsdag 1. september 2015

Draumehytta i boks!

No er det jammen lenge sia eg har skrive på bloggen. Ikkje uten grunn eg no kan halde fram, eg er brått ferdig med 5 år på skulebenken! Det har vore 5 fine, lærerike, slitsomme og travle år, då eg har jobba ved sida av. Men no er eg "berre" i arbeid og kan bruke fritida mi på familien 100%.


Som overskrifta avslører, eg er blitt hytteeigar! Det er ein draum som har vore i hovudet i mange år, og ein draum eg trudde skulle forbli der, heilt til i går! Då vann vi budrunda på ei hytte i Fjaler. Den ligg ved sjøen og skal bli vår avkoblingsstad når vi treng ei pause frå kvardagen. Overtakinga skjer først 1.oktober, så fram til då kan eg planlegge og tenke ut korleis eg vil fikse opp hytta.

Oversikt over hyttefeltet


Det er ei 70-tallshytte som er eit furuhelvete. Passer meg utmerket, for då får eg endre alt eg ynskjer uten å få dårleg samvit. Hytta er 42 m2 og har 2 soverom, bad, stove/kjøkken, 2 hemsar og yttergang. Lita koselig hytte i heilt perfekt størrelse for min familie.


Utsikta frå terassen vår.


Utsikta frå terassen vår


Bloggen framover blir nok av hyttelivet. Endringane vi gjer med hytta, og livet ved sjøen.

O lykke!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar